شهيدة عقيلح






SelamAt berPuaSa
Monday, July 15, 2013 | 1:56 AM | 0 Ask



Assalamualaikum ?jawab salam tuu ,wajib wajib ..!hee :) haa ,ape cerita puasa korang ?dah enam hari umat islam berpuasa ,korang nie puasa penoh tak selama enam harii nie ?yang puasa tuu bagus bagus .yang tak puasa tuu buat malu jee ~.~ upin ipin pon puasa laa ,.perempuan tuu aku faham laa ,yang lelaki tuu ?entah aku pon tak faham >.< hahaha !!
puasa kali nie mesti best kan ?yelaa berpuasa dengan family ,kawan kawan ,awex ,pakwe ,dan lain2 :3 haha .untung laa puasa kali nie ade orang bersyg2 bole wish kan ,hargai laa mereka :D ! aku hari2 wish dkt membe kacip 8 taun kawan jee :* dan sowg lagi kacip nama dia secret ade ar mana bole bgi tau ,semua nak tahu ,amboii !! ~.~ hee .tapii kacip yang SECRET tuu ,hem kdang2 jee aku wish :( sebab ?aaa...mm..eee... hahaha !!sebab aku takot dia -.- aku takot dia ****,aku takot laa :3 bukan alasan !tambah tambah yang jenis mcj tak aply tuu .tuu yang paling aku malu >.< buat sebek muka jee orang tak aply mcj kite ..oke dah ar merapu jee ..nak cakap pasal raya lambat lagii .hehe .tapi baju raya mesti dah siap kan ?bafak awal nyee korang nie ..,
pape pon mintak maaf laa yee ?kalau terkasar bahasa gan korang korang semua ,tak seda time tuu :P untuk kawan2 maaf kan qilah ,janji tak sombong lagi :* kawan facebook ,selamat mencekek >.< ...!untuk dia ,qilah mintak maaf ,pagi2 sahur takdii gaduh dah :'(  tak nak maafkan ,?maaf kan jugak .tak kire ! :P
byee ^_^

SELAMAT BERBUKA !
SALAM RAMADHAN UNTUK SEMUA UMAT ISLAM ...!