شهيدة عقيلح






Luahan Hati ♥
Saturday, June 1, 2013 | 4:28 AM | 0 Ask
Ikhlas darii hati :')
awak jika kita mencintaii seseorang ,kita akan sentiasa mendoakan nya .walau pon dia tidak ada disisi kita .awak kita tidak akan sesekali menjangka apa yang Allah aturkan untuk kita :)
awak ketahuilah ,saya sayang kan awak :') tapii saya tak mampu cintakan awak ,sebab saya tahu awak tak akan ada sifat sayang kepada saya :'( biar pon awak tak pedulikan saya ,saya tak kisah .saya faham keadaan awak .kadang kadang awak selalu lupakan saya ,tapii saya fikirkan balik siapa saya untuk awak :') saya bukan sapa sapa untuk awak ,saya tahu dan saya sedar semua itu .saya sedih awak tak tahu semua tu ,sebab saya tak penah kisah semua tu .saya dah biasa kena macam nie awak :') saya tetap sabar dan terus bersabar untuk semua dugaan yang datang ,hidup kalau tak ada dugaan taksempurna kan ?.asalkan awak BAHAGIA ,saya DERITA sekali pon saya tak kisah .saya dah cukup tengok awak bahagia :') saya nak awak tahu saya ikhlas sayang kan awak ^_^ tapii saya tak pasti awak penah tahu kee tak apa yang saya rasa :'( andai ditakdirkan awak bukan milik saya ,dan ditakdirkan jugak hidup saya tanpa awak .saya redha ,saya cuma hamba ALLAH sama seperti awak .saya akan sentiasa doakan awak :') itu JANJI saya untuk awak !!! kenagan kita bersama akan saya simpan buat selama lamanyaa :) semoga awak tak lupakan saya ,sampaii bila ~ bila pon ;) walau pon awak bukan cinta pertamaa saya ,biarlah awak yang terakhir hadir dalam hidup saya