شهيدة عقيلح






Hang Out ..!!
Tuesday, October 8, 2013 | 7:21 AM | 0 Ask
Assalammualaikum ..?lama tak update blog ,tak ada idea sebenarnyee ^^' haha ,hari nie saje jari nie gedik nak taip .tak best pon cerita nyee ,so ?ade aku kesah kee ? --' 
Nie nak cite sikit pasal akak sorang nie ,nama dia Hayati ,nama sedap ,tuan dia mesti laa comey kan ?haha :* comey gile ,putih pon putih .tapii tak ada laa putih macam anak mat salleh tuu ..,brrr --' !akak nie asal dari taiping ,aku pon baru kenal dia .best kawan dengan dia ,sporting gile ..nak nak pulak kalau ada adik dia ,boleh jadi gila aku ^^ aku lebih suka rapat dengan perempuan ,dari lelaki ..lelaki nie ,entah aku tak gema sangat --' naik menyampah ,sebab kalau aku rapat ,mesti aku jeles kalau ade orang nak rapat dengan dia jugak ..tuu yang tak suka tuu kawan dengan lelaki nie ..haha lek arr bro :) tahap benci tuu tak ada lagi dalam hidup aku ..,okeoke balik kee cerita takdii ..,aku bangga sebena nyee sebab akak nie satu taiping dengan aku ,sekurang kurang nyee ,nanti bila aku pindah taiping tuu ,aku tak tahu nak pergi mana .aku cari laa dia ,haha kot laa boleh tolong aku nantii dekat sana .aku lahir jee sana ,tapi selok belok situ ,satu simpang pon aku tak tahu >< haha betapa hebat nyee !! mesti nak tahu umur dia kan ?entah aku lupe umur dia ,sorry oke ..,dia sudah berpunya ,alamak melepas dehh :3 ..,aku doakan dia dengan pasangan dia kekal sampai kee mana dia nak ,haha :P
baru baru nie hang dengan dia ,sakan wey shopping .haha tak ingat dunia ,mata nie semua nak belii .duit jee tak dok ..kalau tak ,satu pasa raya tuu bungkus aku rasa ..,haha oke laa nak story tuu jee ,memang tak best pon enter kali nie .so ade aku kesah .? aku bukan menulis novel nak tulis best2 ,aku reti baca jee novel ,tulis tak reti .idea tak ada ,sorry ?!
sebelum undurkan diri ,aku nak tunjuk akak tuu ..,

            
{Yang Buat Peace Tuu Laa Dia ,Comeykan}

 
 {Adik Aku ,Tengah2 Tuu Tuan Blog ,Sebeblah tuu Akak Yati}

                             
{Comey Belaka ,Haha Perasa}

        
{bye bye semua ,terima kasih sudi baca enter nie ,assalammualaikum jumpa lagii}