شهيدة عقيلح






Nurul Intan Farahanis Binti Aziz
Thursday, May 23, 2013 | 6:41 AM | 0 Ask

hye ?assalammualaikum.. ?hari nie nak story sikit pasal budak sebelah aku tu (baju hijau) .siapakah dia ?dia kawan qilah ,kawan hampir mencecah 10 tahun (2004~2013) .tapii sebelum sebelum nie dia cerita yang dia kata nak pindah .oke time tuu aku buat tak indah jee ,bagi aku ,tak kan dia nak pindah ?punye lama duduk sinie ,mimpi ape dia nak pindah randah nie ?pastu tak dii masa rehat time makan dia duduk sebelah aku ,tengah makan tibe tibe kata BYE QILAH ,aku pon buat tak dengar jelaa ,gila ape dia nie tibe tibe BYE nak kee mana ,nak cakap habis makan pon tak habis lagii .aku buat tak indah jelaa .

1.10 petang
masa untuk balik rumah ,kelas pon dah habis untuk sesi pagii .mimpii ape tah aku balik tibe tibe nak jengok kelas dia ,tunggu dia keluar kelas .time tuu baru laa aku tepikir yang dia nak pindah .masa tuu nak luruh jantung aku :'3 !Yaallah tuhan saje yang tahu macam mana perasaan aku ,aku pandang jee dia turun darii kelas ,dia lambai lambai aku .aku senyum jee :')
lepas tuu dia turun pelok aku ,megalir teros air mata aku ,selok aku menangis :'( yelaa siapa yang tak sedih kawan punya lama ,lepas tuu pisah duduk jauh !aku tengok jee dia darii jauh ,tengok dia duduk dekat bus stop sementara nak tunggu trak .aku panjang jee .sikit pon aku tak lepas pandang arah dia darii jauh :'(

aku kata dekat dia ,kalau kau tak sayang aku ,kau pindah lah .tapii bagii aku dia sayang nak tinggal kawan kawan dia .aku tahu dia sayang kawan kawan dia ,aku redo dia pegii :'( 
tapii aku tak pecaya dia nak pegii !tapii bukti dah ternyata depan mata aku !ape bole aku buat !setiap pertemuan mestii ada perpisahan .tapii ape yang aku tak nak tu laa yang cepat sangat dapat :'(
ada hikmah disebalik nyaa .aku faham :')
nie surat yang dia hantar :'(




nasib nie gamba jee ,kalau surat nie ade depan aku ,aku koyak koyak jee tak nak bagii dia pindah :'(
mana tak nyee ,mak ayah dk sinie ,dia nak dok johor .hem ...
SELAMAT MAJU JAYA KAWAN ,jaga diri kau tuu sakit :') sayang kau !! :*